vendredi 11 septembre 2009

S-a terminat vara...Nu stiu daca ati observat dar in ultimele zile lumina soarelui s-a schimbat si pe mine m-a lovit nostalgia...
Nu ca nu m-ar fi putut lovi altceva,de exemplu autobuzul n°10 care ma duce la munca si in fata caruia trebuie sa ma arunc practic in fiecare dimineata pentru ca soferul e prea somnoros ca sa ma vada....
M-am nascut la sfarsitul verii si cred ca acest lucru are o influenta asupra caracterului meu.E mai interesant sa te nasti la inceputul primaverii sau al verii decat la sfarsitul acesteia,nu?
Norocul meu este ca locuiesc in sud,adoooooooooooooor sudul,soarele si marea,c'est déja ça...
Voi,cei nascuti iarna,vara,primavara,ce parere aveti?Astept impresiile Racilor,Fecioarelor,Leilor si tuturor celorlalti capabili sa-mi ridice moralul din sosete.Cu drag,Eugenia.

2 commentaires:

  1. Doi-zece, ... doi-zece... se aude pana in spate?

    Fiind prima persoana care sparge gheata acestui blog cu comentariile, o sa fiu cat mai scurt (o sa am timp sa ma desfasor pe posturile urmatoare). Dar nu promit nimic.... rapid la degete cum ma stiu (mai ceva ca Lucky Luke) ma las "aller" très rapidement cum ma indeamna la nouvelle découverte Berry :)) (un clin d'oeil à ma copine).
    Deci, draga Eugenia, cu timiditate patrund in universul tau, si sper sa nu tulbur prea tare randurile pe care ni le vei lasa .... (o là là, ma simt ca un adolescent care scrie prima scrisoare de dragoste prietenei lui... vorbesc de adolescentul din vremea noastra, ca cei de azi.... asa cum am spus si in blogul meu.... sunt mult mai sceptici...) In fine, iar deraiez....

    Asteptai o impresie din partea celor nascuti mai la inceputul anului. Iaca-ta-ma-s!!!! (sa vad cati dintre cei care vor citi erau in stare sa scrie corect acest citat si daca-l recunosc :)) (Hehehehe... o mica trimitere la primul meu post)

    Deci, nascandu-ma in zodia Varsatorului, sunt prin definitie un visator.... de asa maniera, ca uneori ma trezesc cu capul in nori tot uitandu-ma dupa stele.... (ei da, varsatorii sunt si niste romantici printre altele). Dar mai bine cu capul in nori, in cautarea soarelui, decat cu picioarele pe pamant infruntand ploaia... (sau zapada anotimpului in care m-am nascut)...
    Eu m-am nascut la sfarsitul iernii...o fi avand vreo influenta asupra atractiei mele pentru zapada, sau o fi numai faptul ca o vad atat de rar??? Optez totusi pentru versiunea 2. Asa ca draga mea, nu te mai gandi la sfarsitul verii ci la inceputul toamnei.... si ia partea frumoasa a lucrurilor (mai ales la tine in sud... o poti face cu usurinta, spre deosebire de mine, pentru care toamna / iarna imi face trimitere la Toparceanu si Bacovia.... Deci, bucura-te (in sfarsit) de soarele care nu te obliga sa ramai inchisa in casa sau sa te cufunzi neaparat in piscina, bucura-te de culorile aprinse ale toamnei si de apusurile mai frumoase (chiar daca apar din ce in ce mai devreme, diminuand ziua....)

    Sper ca moralul tau a depasit totusi elasticul sosetelor... si asa ca las si ceilalti prieteni ai tai sa continue (asiduu) "opera" inceputa de mine: Ridicarea moralului deasupra buricului :)).

    Te pup si .... I'll be back!!!

    Mr. Dospi

    RépondreSupprimer
  2. Multumesc,Varsatorule-visatorule...Cu moralul,c'est pas la joie,ploua cu galeata si chiar miroase a toamna..si-a Bacovia..Vara-vara unde esti?Pup,E.

    RépondreSupprimer