mercredi 16 septembre 2009

mitocanul de cartier

Beurk,detest mitocanii!!!

Astazi am avut parte de unul get -beget(oups,oare am scris corect?),made in Romania...

Asteptam autobuzul pas trés loin de la Place Charles de Gaulle,asezata pe o bancutza de o singura persoana cand,iata-l in toata splendoarea lui,Mitocanul....

Eu,cu nasul in nuvelele lui Maupassant,nu l-am zarit ,detectat,mirosit...pana cand nu si-a scos telefonul si a inceput sa vorbeasca in dulcea limba romaneasca ,presurata pe ici pe colo de cate un cuvant italian..Si pentru ca acea conversatie il obosea enorm,vine spre mine si ma atinge spunandu-mi inocent:,,Amore,da-te mai incolo sa ma asez si eu aici..."Nu sunt simandicoasa-ce cuvant original-da'mi s-a urcat tot sangele la creier,ma intelegeti...I-am tras un,,ne me touche pas!"si i-am cedat locul caci nu am avut nici o idee mai stralucita in acel moment...Detest cand nu am replica necesara pe moment...dar ce as fi putut sa-i spun..decat ca e un mitocan...Bref,il fait con azi in Antibes...Va pup de pe blogul meu jurnalier....

3 commentaires:

  1. Ei bine draga mea E., nu ma mira deloc. Si ce e mai désolant e ca acestea sunt persoanele care ne-au creat imaginea de care nu ne mai putem debarasa. Dar ce sa-i faci, oamenii educati nu se fac remarcati asa usor, de toata lumea, ci numai in cercurile pe care le frecventeaza, in schimb mitocanii, intotdeauna au incercat sa iasa ca paduchele in fata (nici nu puteam sa fac o comparatie mai potrivita), chiar daca nu aveau nimic de invidiat din comportamentul sau atitudinea lor.
    Cand am fost in voyage in Italia ne-am promis sa nu scoatem nci un cuvant in romana (de rusine)! Uite-te si tu, sa ajungem sa ne fie rusine ca suntem romani!!!!! Si pentru cine? Pentru niste mocofani care se cred mari granguri pentur ca reusesc sa aiba mai multi bani (azi) decat majoritatea dintre noi!!! Dar stii si tu cum se termina balada lui La Fontaine pentru Greierus.... la fel se va termina si pentru ei cand iarna va veni....
    Nu ma incanta cu nimic situatia lor (in bine sau in rau), dar faptul ca pe nde mergem, imediat ce persoanele din fata noastra isi dau seama ca suntem romani, les aprioris se impun in prima instanta.
    Ca si anecdota, am lucrat (in we) pentru ca sa rotunjesc sfarsiturile de luna (in perioada asta dificila) la o persoana acasa. Persoana care, mi-a marturisit ca atunci cand a vorbit despre mine cunostintelor sale (i-am amenajat un studio de inregistrari, sala de discoteca la subsolul casei) a primit remarci de genul "un roman?... si nu ti-e frica? Ai incredere? ... etc). Si asta in Franta!!! Dara-mi-te in Italia!!!!! Nici nu vreau sa ma gandesc!!!
    Iar in ce priveste faptul ca nu ai avut replica necesara pe moment demonstreaza faptul ca nu esti din aceeasi clasa cu el!!! Persoanele educate au avut intotdeauna prezenta de spirit sa cedeze si sa evite sa se murdareasca cu noroiul in care se scalda acesti porci!!!!

    Hai, ca sa-ti mai remontez putin moralul, t'inquiètes, la Paris il fait aussi moche qu'à Antibes !!!! :))

    Te pup si ... pe mai tarziu.

    RépondreSupprimer
  2. banuiesc ca acolo dai de romani mai des decit dam noi in nyc...este un cartier in queens, totusi, unde este o puternica comunitate romaneasca, parca i-a tunat si adunat pe toti acolo.....te puuup cu drag!

    RépondreSupprimer
  3. Ina:da,sunt romani,multi veniti din Italia,evit contactul cu ei..
    Gabi:din pacate,m-am lovit si eu de remarci de genul:aa,roumaine,les filles de l'est...sau aia care cersesc sunt romani,nu?,bref,trebuie sa acceptam ca imaginea noastra aici e alterata de personaje ca cel de mai sus care prolifera ca gandacii...Multam de mesaje,va pup!!!

    RépondreSupprimer