jeudi 17 septembre 2009

La prèmiere fois...

Revin de la plaja,soarele a revenit acolo unde ii este locul ,in SUD!!!!(scuze,Gabi!)E agreabil sa lenevesti,sa iti golesti capul si sa savurezi o cafeluta emporté^pe o plaja fara turisti...La vie est belle...
Cat despre titlul de mai sus ,sunt sigura ca v-ati gandit la cochonneries,n'est pas?...Detrompez-vous ...
Nu departe de mine erau doi adolescenti care ,,isi rulau des pelles"(se pupau)fara nici o jena.Am revenit in adolescenta privindu-i,mi-am amintit de primul meu amoureux..Se numea Dan T.,locuia la doua strazi distanta de mine si era blond-de unde preferinta mea pentru blonzi,psihologie de sertar...Nu imi amintesc mare lucru de discutiile noastre profunde,aveam vreo 12ani,stiu doar ca m-a cucerit cu fraza:,,vreau sa stau cu tine pentru ca esti diferita cu chestia asta pe fatza"....Hahaha!!Exista mai romantic decat atat,n'est pas...(Chestia-alunitza pe care o aveam in trecut,va mai amintiti de ea?)
Imi amintesc ca ma hilizeam non stop,ca eram bine in prezenta lui,ca ne petreceam timpul in scara blocului de pe strada Republicii,jucam septica si macaua,simteam fluturasi in stomac langa el,mi-era drag tout simplement...
Voila,c'etait ma première fois..Astept povestile voastre,desigur!!

PS-revenind la viata de toate zilele,aux dernieres nouvelles,Dan T are probleme cu alcoolul,c'est plus vraiment un prince charmant...

2 commentaires:

  1. draga mea, tu stii ca eu nici nu am observat ca nu mai ai alunita dupa ce ti-ai scos-o? ciudata treaba...dar imi amintesc de ea, de cind erai micuta si purtai o caciulita rosie cu buline albe. Eram amindoua la camin! aveam si eu caciula de aia...dar nu si alunita ca a ta hi hi hi...am si eu o alunita linga nas, dar micuta! te sarut cu dor!

    RépondreSupprimer
  2. Eii ,draga Inuca,a trecut ceva timp de cand am facut operatia si sunt multumita,e reusita,am o cicatrice dar nu prea se vede...Si eu uit uneori ca am avut chestia aia pe fatza..Vaii,iti aduci aminte de caciula din camin,extraordinar..Mi-am amintit si eu de ea.Te pup!!!

    RépondreSupprimer